Subject: Muhu tapamaja detailplaneeringu avalik väljapanek
From: Maa- ja planeeringunõunik <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 10:47:35 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Vastavalt planeerimisseaduse § 135 lõikele 6 teavitame Teid Muhu tapamaja
detailplaneeringu vastuvõtmisest ja avalikust väljapanekust

Muhu Vallavalitsus võttis 23.09.2025. a korraldusega nr 266 vastu Muhu
tapamaja detailplaneeringu (vastuvõtmise korraldus on lisatud kirjale).
Detailplaneering hõlmab Muhu vallas Soonda külas asuvate Väetisekuuri
(47801:004:0493) ja Lao (47801:004:0524) katastriüksuseid. Planeeringuala
suurus on ligikaudu 1,74 ha. Planeeringuala osas kehtib 2018. a
kehtestatud Muhu tapamaja detailplaneering, millega kavandati
väiketapamaja ning selle teenindamiseks vajalike tehnovõrkude rajamine ja
kinnistute kruntimine. Tänaseks on planeering osaliselt ellu viidud. Lao
katastriüksusele on rajatud tapamaja ja seda teenindavad rajatised.

Käesoleva detailplaneeringu eesmärgiks on kavandatud krundijaotuse
muutmine ning planeeringulahenduse vastavusse viimine tegeliku
situatsiooniga. Planeeringuga korrigeeritakse detailplaneeringus
varasemalt kavandatud krundijaotust, hoonestusala ja rajatiste (sh
juurdepääsutee) asukohti. Planeeringuga täpsustatakse ehitusõigusi, kuid
põhilahendust ei muudeta ning uusi krundi kasutamise sihtotstarbeid ei
lisata.

Detailplaneeringu elluviimisega ei kaasne eeldatavalt piirkonnale olulisi
mõjusid. Detailplaneering ei sisalda üldplaneeringu põhilahenduse muutmise
ettepanekut.

Detailplaneeringu avalik väljapanek toimub 13.10.2025–26.10.2025.
Ettepanekud planeeringulahenduse osas palume esitada kirjalikult aadressil
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Detailplaneeringu materjalidega on avaliku väljapaneku kestel võimalik
tutvuda lahtiolekuaegadel Muhu vallamajas ning valla kodulehel:
<https://www.muhu.ee/avalikud-valjapanekud>
https://www.muhu.ee/avalikud-valjapanekud.

Täiendav info tel 453 0680,  <mailto:[email-masked]> [email-masked].

Lugupidamisega

Pille Tamm

maa- ja planeeringuspetsialist

Muhu vald | Keskuse, Liiva küla 94701

Tel: +372 453 0680

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.muhu.ee/> www.muhu.ee